mandag 22. mars 2010

Det finnes ingen fremmede, bare venner vi ikke kjenner


Jeg har ikke blogget på en god stund nå, men vier et av mine få til de fantastiske vennindene mine!
Vil bare si at jeg setter stor pris på at dere er akkuratt den dere er:)

Chanette og Christine er mine sjelevenner. Vi har "hengt" sammen i vel 5 år nå, og jeg kunne ikke klart meg uten dere! Chanette er humørsprederen, hun har alltid et godt ord å komme med og velger alltid å vinkle ting mot det posetive. Vi har ikke hatt så mye kontakt de siste ukene men jeg siterer: Together forever, never apart. Maybe in distance but never at heart. Christine er den jeg alltid kan lufte hjertet mitt til. Hun er en fantastisk lytter, og kan gi så mye støtte selv uten å si et ord. Jeg setter også utrolig pris på åpenheten og tilliten hun gir, tusen takk for at du gir så mye av deg selv! Dere er begge stærke jenter som går deres egene veier, og ikke lar dere påvirke av allttullet som andre har å komme med. Utrolig glad i dere snuppene mine <3

Ei jente jeg ble kjent med da jeg tok læretia mi i spania er Ragnhild ! En fantastisk jente som jeg også kan dele allt med! Vi hadde det kjempe gøy i spania. Og hun er den eneste jeg har krangla så mye med som jeg fremdeles er god venninde med fremdeles;P Synd du bor så langt borte, men jeg gleder meg til du kommer på besøk GID!!<3

Jeg har i det siste hatt mulighet til å bli kjent med tre jenter til. De er så forskjellige og fantastiske på hver sine måter! Noen ord til dere: Hanne: Du har blomstret til og virkelig vist hvilken fantastisk jente du er, jeg er stolt over å kunne kalle meg din venn, og ser fram til årene som kommer med masse sprell og morsomheter, og selvfølgelig den lille som er på vei=) Sissel: Du er en kjempe søt jente som gir så mye av deg selv! Du er den du er og jeg er kjempe glad i deg for det. Du har hatt mye motgang men å se at smilet ditt alltid lurer til slutt er kjempe herlig=) Jeg gleder meg til å bli bedre kjent med deg. Anne line: Omsorgsfull med stor O. Du har vist hvor stort hjerte du har og der er det plass til mange=) Du disker opp og lager kjempefine jentekvelder, alltid morsom og med glimt i øyet, gleder meg til å bli enda bedre kjent med deg=)

Jeg har mange venner som har blitt litt og litt borte med årene, dette er utrolig trist, man vokser i forskjellige rettninger. Men alle har en stor plass i hjertet mitt og ingen blir glemt. Jeg håper jeg kan finne tilbake til dere en dag <3


Avslutter med et lite dikt som jeg synes er veldig nydelig og veldig sant:


VENNER FOR LIVET:

Lyttende ører.
Et smil som forstår.
Gir lettere bører,leger
sjelens sår.

Tanker som deles.
En hjelpende hånd.
Sorger som kveles,
av et vennskapsbånd.

Smil blir til tårer,
og tårer til smil.
Sannhet som sårer,
men fjerner all tvil.

Evig fortrolighet
i riktig og galt.
Et vennskap med
ærlighet tåler alt.



http://no.wikipedia.org/wiki/Vennskap

0 Koselige ord:

Legg inn en kommentar