mandag 13. desember 2010

Nytt!

Jeg er som vanlig dårlig til å oppdatere bloggen, men nå har det skjedd ting som er verdt å blogge om, og kanskje bittelitt greit å lese om også:

Vi venter på å ta over nytt hus:)Vi fikk tips av megler om at huset kom for salg, fikk privatvisning og la inn ett bud!  Dette er på mange måter drømmeplassen for både meg og min kjære. Det er en stor og fint opparbeidet tomt med plass til urtehage, garasje, frukttrær og det man kunne ønske (2,4 mål). 

Huset er ganske lite. Men der er det påbygg i tankene om noen år, og da er badet det største prosjektet, da dette er det eneste rommet som ikke er pusset opp og er av veldig gammel stil, dog ikke noe i veien med det bortsett fra det kosmetiske;P Det står en garasje på tomta, men det kommer nok en til, kjenner jeg min kjære rett, og da blir det plass til meg og foto lampene mine, så det gjør ingenting:)

Bilder av huset kommer etter at vi har hatt overtagelse på onsdag=) Gleder meg masse til å starte med å skape ett hjem for meg og min kjære:)

Men vi flytter ikke inn alene. To små skal følge våre spor og skal komme så snart vi har kommet oss til rette. De to har ikke fått navn enda, men de er noen firbente skjarmtroll, En bror og en søster som kommer fra kløfta. Vi gleder os veldig til å få de i hus=)  

       Dette er jenta=)


Her er hele kullet samlet=)


Den til høyre er gutten som flytter hjem til oss=)


Navneforslag tas imot med åpne armer=) Lurer litt på Iris til jentepusen, men jeg må nok ha de litt hos meg før de kan fortelle meg hva de heter:) Det skal bli en velsignelse å ha dyr rundt meg igjen, det er noe jeg virkelig har savnet den siste tiden! 


Og til slutt må jeg bare hyle ut av begeistring: 

Chanette skal bli mamma! Og jeg gleder meg kjempemasse til å bli "tante" i juli:)


Masse klemmer fra enn så lenge grua;)






0 Koselige ord:

Legg inn en kommentar