onsdag 2. mars 2011

Jeg vet det er for tidlig, men jeg har ikke sjangs når det er salg og masse søte klær der ute!
Jeg har ikke handlet mye enda, da jeg ikke vet hvilke farger jeg skal gå for, men litt har det jo blitt:)

70% salg på lokal barnebutikk resulterte i en full body, en supersøt olabukse og ett par sokker (er det lov å være så liten og søt?)



Hvor rart er det ikke å lese "newborn" på kleslappene og vite at det faktisk er sitt eget barn som skal passe inn i klærne:)




Disse søøøte bodyene fikk eg av Sissel snuppa mi for en stund siden, har hatt lyst til å vise de fram lenge, men måtte nesten vente til luftboblen rundt oss hadde sprukket...:)
Tusen takk snuppis

3 Koselige ord:

Chanette sa...

Tihi! Er sååå koselig assaa!!<3 Kjenner til den der merkelige følelsen å kjøpe de første klærene til sitt eget barn... ganske snodig!

Anonym sa...

Hei. Dumpa tilfeldigvis innom her jeg =) Visste ikke om denne bloggen jeg.. og ikke visste jeg at du også er gravid ;) Gratulerer så mye..

Anya

Camilla Hoelsveen sa...

Chanette: Ja, ikke sant! Kjempe snodig, men også veldig koselig=)

Anya: Tusen takk=) Har ikke reklamert så mye for denne bloggen egentlig;P Og graviditeten er så vidt offentligjort:P

Legg inn en kommentar