tirsdag 1. mars 2011

Svangerskapssymptomer

En liten liste over mine mer eller mindre seriøse svangerskapssymtomer hittil:)


¤Våken om morgenen!!
De aller første ukene var jeg sinnsykt opplagt om morgenen, noe som er meget ulikt meg, dette har imidlertid gradhvis blitt svekket i etterkant...;P

¤Tretthet/utmattethet
Jeg har vært mye sliten hittil, men noen ganger kommer det energibomber som gjør at jeg kan få gjort unna en hel del, men det ender som regel opp med en lang lur på sofaen etterpå:) Men det er jo ikke så rart heller, mtp at man faktisk produserer ett nytt menneske i magen! Det er et under, og ikke noe rart at tar mye energi:)


¤Morgenkvalme, formidagskvalme, midagskvalme, ettermidagskvalme, kveldskvalme, nattekvalme; U name it! I got it!
Neida, er ikke så ille lenger, men har virkelig vært det. Nå har jeg stort sett morgen kvalmen og kveldskvalmen, og kan derfor gjøre en grei jobb på dagtid! DET setter jeg stor pris på=) Og det sies jo at kvalme er et godt tegn, så av den grunn priser jeg meg lykkelig for også denne delen av kaka=)

¤Magestryking
Dette er en ting som faktisk var ett lite problem helt i starten da jeg hadde testet posetivt. Jeg holdt meg på magen i tide og utide, helt ubesvisst, og jeg tror nok det setter ryktene i gang når man ikke vil si noe til andre enda:) Men det er jo ikke lett å la være når man tenker på det fantastiske lille livet som bor der inne:)

¤Lykkerus og smiling
Jeg har smilt og ledd mye siden jeg fikk den fantastiske nyheten, tross enkelte angstanfall er aldri smilet langt unna=)

¤Umuligheten av å gå rett forbi babybutikker
Jeg klarer ikke lenger laver å "titte litt" Selv om det er aaalt for tidlig å begynne å kjøpe inn;)


Ønsker dere en strålende kveld=)

Klem Camilla <3

0 Koselige ord:

Legg inn en kommentar