fredag 27. mai 2011

Bli en Buzzador :)

Jeg har i noen år vært meldt inn som buzzador her : Buzzador

Jeg meldte meg inn fordi jeg kunne få prøve nye ting som kommer ut i markedet og også påvirke produsentene ved å si min mening om det. Jeg kan velge selv hvilke kampanjer jeg vil takke ja til å være med på, og har selv testa ut de nye extra dropsene som kom for en stund siden, bein til hunden jeg hadde før og diverse skjønnhets produkter.

Dette fungerer veldig bra og jeg tenkte jeg skulle tipse dere da de trenger flere testere=) Spesielt trenger de baby foreldre og kommende foreldreakuratt nå, men alle typer kommer godt med (man legger inn intr og info om hushold o.l når man registrerer seg slik at man får invitasjon om kampanjer som passer den enkelte)

Hvis du vil prøve dette kan du klikke deg inn HER og registrere deg=)

Klem Camilla

0 Koselige ord:

Legg inn en kommentar