tirsdag 10. mai 2011

Uke 22 :O)

Nå er det fryktelig lenge siden forige innlegg, men med mye å gjøre og en energi på sparebluss så blir det ofte sånn;P

Nå har vi kommet til uke 22! Rart å tenke på at vi er halvveis i svangerskapet allerede! Det er noen veldig spennende mnd i vente! En av mine nærmeste har termin i slutten av Juni med ei litar jente=) Gleder meg masse masse til å hilse på den lile frøkena=)

Formen har kommet seg veldig ift den første delen av graviditeten! Men ukens nye greie er: Hjertebank! Gud så irriterende! Kroppen er veldig urolig og hjertet banker kjempe hardt og fort. Vanskeligere for å puste, og som regel påfølgende hodepine.... Ble først ganske redd når dette skjedde men har googlet litt og det virker som om det skal være normalt når man er gravid? Noen andre som har opplevd dette?

Lille prinsen i magen har begynt å gi seg til kjenne nå, og det er veldig koselg! Nå er jeg helt sikker på at det er spark jeg kjenner og sånn har det vert i ett par uker nå! Men det varierer veldig hvor mye spark jeg kjenner, noen dager er det kjempe mye, andre dager er det nesten ingen ting. Men jeg går ut i fra at dette har med hvordan den lille ligger i magen. Det artige er at hvis jeg sitter veldig fremoverbøyd i sofaen (når man spiser f.eks) Kjenner jeg han som regel, det blir sikkert trangt om plassen til han stakkars, men godt han "sier i fra":P

Ukas Jippi: Jordbær! Riktig nok ikke de norske som er for salg enda, men de belgiske er jammen gode de også etter en lang vinter uten! Nam=)

Ha en fantastisk kveld=) Klem fra Camilla og Bebbis=)

1 Koselige ord:

Chanette sa...

Weee, tenk at du allerede er 22 uker på vei!:D Gled deg masse til tiden fremover, du kommer nok bare til å kjenne mer og mer til krabaten i magen <3

Hjertebank har jeg også vært mye plaget med, veldig ubehagelig og jeg ble også redd første gangen jeg merket det. Men det er som du skriver - helt normalt:) Hjerte pumper 50% mer blod rundt i kroppen, kanskje ikke så rart det tar av noen ganger:P Jeg kan ofte sitte heelt i ro i sofaen og plutselig så merker jeg pulsen og hjertet raser i vei som om jeg skulle løpt maraton, merkelige greier!

Åååh, jeg gleder meg sånn til å hilse på lillegutt i magen din, dette blir en fantastisk fin sommer!! <3 <3 <3

Stor klem til deg og Bebbis ;)

Legg inn en kommentar