onsdag 16. mars 2011

Ultralyd uke 14

I dag har vi vært på UL igjen, og det var en ganske anderledes opplevelse enn hva det var i uke 8, da var det liksom bare en liten klump med ett hjerte som slo. Denne gangen var det en liten baby der inne! På starten lå h*n med armene på magen, men så bestemte h*n seg for å laget ett lite show for oss, med masse sprelling og rulling over til siden, vi fikk til og med ett lite vink og avsluttet med sutting på totten;P

Dette er noe av det sprøeste og beste jeg har vært vitne til, men jeg klarer ikke helt forstå at den lille bor inni magen min;P

Allt var i orden og det letter oss mange kilo da jeg går på medisiner og vi engster oss en del for dette! Men legen viste oss en risikovurdering og ut ifra bildene var det enda bedre enn utgangspungte uten medisiner så jeg er superletta! :)

Vi så veldig mye, og jeg kunne nok nesten ha tellt fingre og tær hvis småen ikke hadde vert så aktiv;P
Det var litt for tidlig å se kjønn enda og jeg ble satt tilbake en uke, dvs at jeg er 14 +0 på veg i dag og har ny termin den 14. sept (mot den 07.sept som var før)

Bilder:

Søt i profil, se den lille nesa da;P



Sutte på totten:

3 Koselige ord:

Torhild sa...

Så gøy :D Jeg har på følelsen at det er en liten gutt ! Men er ikke helt sikker denne gangen, så kan være jeg tar feil. Pleier ofte å ha rett... Tuller med at jeg har en sjette sans fordi jeg stort sett har rett i mine antagelser. Sikkert bare innbilning men. Hehe. Uansett er det et lite mirakel i magen din, og det er bare fantastisk.

Anonym sa...

Koos å være på ul:-) liten bebis blitt.. Godt å bli fulgt opp nøye da..når situasjonen er slik den er!

Unknown sa...

Dette blir en kjempe fin gutt/jente :)

Legg inn en kommentar