søndag 31. juli 2011

Update=)

Nå begynner det å dra seg til, og det er i dag 45 dager til termin=)

Vi føler oss egentlig ganske klare, og det er bare småtterier som står igjen til lillegutt kan komme.

Om dagen holder vi på med vasking av babyklær, det er så koselig å titte på de små tøybitene og tenke på at noen skal fylle dem om svært kort tid;P Og jeg holder på med ett prosjekt som går på å fylle opp med litt kaker i fryseren så jeg slipper å stresse med baking o.l. når bebbis har kommet=) Tar det ganske piano med ca en kake eller to i uka, bare koselig=) I dag står bestemors oppskrift på babankake på timeplanen, den er supergod, og jeg håper jeg får den til=)

I det siste har det kommet noen nye nydelige værdensborgerer rundt oss, og det er så stas=) Og en liten gutt er snart ute og hilser på=) Spennende tid, når så mange av vennene våre også er/har nettopp vært gravide samtidig som oss=)

Ha en fin fin søndagskveld, nå skal jeg snart ta meg en liten dukkert i bassenget, siden sola har bestemt seg for å ta en hyggelig tur innom jaren i dag=)

Klem

0 Koselige ord:

Legg inn en kommentar