torsdag 10. mars 2011

Legekontroll og nye gardiner:P

Jeg har blitt en del værre om dagen og de siste dagene har jeg vært nær å svime av på jobben, så da ble det en ekstra legekontroll igjen. Det virker som om de dumme medisinene mine tuller med meg, da referanse verdien har gått fra 8 (som den har holdt seg på hittil i graviditeten) til 3, som tilsier at kroppen kvitter seg med stoffene allt for fort. Så da blir det time hos nevrolog og hele faderullan, men det er godt at man får hjelp=) Blir litt mindre jobbing på meg også til formen kommer seg igjen. Jeg kan ikke fordra å være sykemeldt da jeg føler meg som en hypokonder, men jeg må jo lytte til alle signalene nå når det ikke bare er meg selv det ka gå ut over

Jeg leser og leser om den lille i magen om dagen, og det er så utrolig fasinerende å tenke på at h*n kan gripe med hendene og har begynt å puste vann med lungene bland annet:) Og hadde h*n kunnet stått oppreist hadde h*n vert ca 10 cm nå;P Det er på str med vannglasset mitt det,sprøtt:P
Til neste uke skal vi på UL, gleder meg masse til å se den lille!

Så til gardinene! Fikk nye gardiner av snille mammaen min for en liten stund tilbake, og i dag fikk jeg meg til å begynne å henge de opp! De er dus gammelrosa i farge og jeg har kjøpt blonde bånd som jeg binder de opp med (har alltid hatt rette gardiner og begynner å bli litt lei det;P). Tror jeg skal bruke noen gjenomsiktige hvite nettgardiner i bakkant for å få det litt tettere og lunere i vinduene.

Hva synes dere? Med eller uten de hvite gardinene? (se bortifra at disse ikke er strøket enda:P)

Med:

Uten:

Stor klem fra Prestkværn:)

1 Koselige ord:

alph sa...

Nå må du passe på deg selv frøken og ta det med ro!
Jeg likte gardinene med hvitt bak, ble enda koseligere hos dere :)

Gleder meg til å se deg i kveld <3

Klem fra Prestkvern med e ;)

Legg inn en kommentar